سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من وتو


ساعت 1:23 عصر چهارشنبه 87/9/27

سلام دوستای خوبم

این وبلاگ رو منو فریبا برای محکم کردن پیوند دوستیمون ساختیم...

این وبلاگ وتک تک مطالبش برای ما خاطرست.

دوستی من واون خیلی معمولی شروع شد مثل تمام دوستی های دیگه اما نمی دونم چی شد که اینطور شد...

آخه می دونید من وفریبا خیلی همدیگرو دوست داریم...البته اون میگه که منو خیلی دوست داره اما خدا میدونه...!!!!؟؟؟؟؟

خصوصیات اخلاقی فریبا: دل نازک- زودرنج- مهربون- احساساتش رابه هیچ وجه بروز نمی دهد  (وهمین باعث پیدایش علامت سوال هایی در ذهن من می شود) – شاد وهمیشه سرحال...حالا خصوصیات اخلاقی من: بی احساس – صبور- به شدت بی خیال و ریلکس - قد وکله شق – (به قول فریبا تخس) –امکان ندارد جلوی کسی گریه کنم .

خلاصه تمام خصوصیات اخلاقی یک پسر در من خلاصه شده...

حالا تصور کنید ما چه جوری باهم می  سازیم...؟؟؟؟؟؟

خوب این که سوال کردن نداره....

به سادگی وبا عشق تمام....

عین لیلی ومجنون.....باور کنید خوب دروغ ندارم که بگم..... ای بابا...................

این رمز من واونه:

سحر: دیگه دوسیت ندارم

فریبا: داری... داری... داری...

سحر:آره دارم

و..........

سحر: تو چیرا منو دوست نداری؟

فریبا: دارم...دارم...دارم...

خوب بچه ها

به وبلاگ ما خوش آمدید... خوشحال می شویم اگر برای بهبود مطالب وبلاگ ما نظر بدهید...

همتون رو به خدای مهربون می سپاریم...

دوستتون داریم...

 


¤ نویسنده: سحروفریبا

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0
:: بازدید دیروز ::
3
:: کل بازدیدها ::
9319

:: درباره من ::

من وتو


:: لینک به وبلاگ ::

من وتو

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

عاشق آسمونی
BABI 1992
مذهب عشق

:: لوگوی دوستان من::









:: خبرنامه وبلاگ ::